Om je goed en snel van dienst te kunnen zijn, vragen we je een keuze te maken uit 'Bestaande klant’ of ‘Nieuwe klant.

Wanneer ben je een bestaande klant?

  • Het kind gaat naar een kinderopvanglocatie van MIK & Spelenderwijs (kinderdagverblijf, peuteropvang of buitenschoolse opvang).

  • Een ander kind uit uw gezin gaat naar één van de kinderopvanglocaties van MIK & Spelenderwijs (kinderdagverblijf, peuteropvang of buitenschoolse opvang).

  • Een kind uit uw gezin staat al op een wachtlijst voor plaatsing bij een kinderopvanglocatie van MIK & Spelenderwijs (kinderdagverblijf, peuteropvang of buitenschoolse opvang).

  • Uw kind gaat binnenkort vanuit een kinderdagverblijf of peuteropvanglocatie van MIK & Spelenderwijs naar school, en u wilt uw kind aanmelden voor buitenschoolse opvang. 

  • U gaat verhuizen en u wilt uw kind op een andere kinderopvanglocatie van MIK & Spelenderwijs aanmelden (kinderdagverblijf, peuteropvang of buitenschoolse opvang).

Wanneer ben je een nieuwe klant?

U wilt voor de eerste keer een kind uit jouw gezin aanmelden voor kinderdagverblijf, peuteropvang of buitenschoolse opvang van MIK & Spelenderwijs.

Bij aanmelding kies je de locatie die jouw voorkeur heeft. Zijn ook andere locaties voor je een optie? Dan kan je dit vermelden in het veld 'Opmerkingen' op de tweede pagina in het inschrijfformulier.

Klik op een van de twee onderstaande knoppen om verder te gaan.